İSTANBUL SIFIR ATIK HAFTASI TANITIMI YAPILDI

1-7 Haziran 2026 tarihlerinde düzenlenecek İstanbul Sıfır Atık Haftası öncesinde gerçekleştirilen Proje Tanıtım Toplantısı, İstanbul Valisi Davut Gül, Sıfır Atık Vakfı Başkanı Samed Ağırbaş, İl Tarım ve Orman Müdürü Suat Parıldar, Kaymakamlar ve paydaş kurum temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirildi. Toplantıya İstanbul Ticaret Borsası’ndan Müşavir İzzet Erçelen katılım sağladı.
39 ilçeden 1500 farklı proje ve etkinliğe yer verilmesi planlanan İstanbul Sıfır Atık Haftasında gerçekleştirilecek olan çevre, iklim ve sürdürülebilirlik odaklı programlara ilişkin bilgiler paylaşıldı.
İstanbul Ticaret Borsası’nın “Gıdada Sıfır Atık” konulu Borsa Meydanı toplantısıyla katılacağı İstanbul Sıfır Atık Haftası kapsamında, 5-7 Haziran 2026 tarihleri arasında “Antalya’ya Giden Yol: İklim Eylemi Olarak Sıfır Atık” temasıyla 2. Sıfır Atık Forumu düzenlenecek.
Ayrıca 4-7 Haziran 2026 tarihleri arasında Atatürk Havalimanı Millet Bahçesi’nde, “enerji verimliliği” ana temasıyla Sıfır Atık Festivali gerçekleştirilecek. Festivalde çocuklar, gençler ve ailelere yönelik çevre bilincini artırmayı amaçlayan etkinliklerin yanı sıra teknoloji alanları, deneyim alanları ve çeşitli programlar yer alacak.
İstanbul Valisi Davut Gül, Sıfır Atık Vakfına, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığına ve projeye emek veren bütün paydaşlara teşekkür etti.