İstanbul Ticaret Borsası

 


  • BAŞARI HİKAYELERİ
  • TEMAŞ GIDA
Başvuru Yapan: Gerçek Kişi

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince istediğim bilgi veya belgeler aşağıda belirtilmiştir. Gereğini arz ederim.


T.C. Kimlik No (*)

:     


Ad Soyad (*)

:     


E-Posta (*)

:     


Telefon (*)

:     


Faks (*)

:     


Geri Dönüş Tercihiniz

:    


Adres (*)

:     



İstenilen Bilgi / Belge (*)

:     


(*) Zorunlu alanların doldurulması gerekmektedir.

Başvuru Yapan: Tüzel Kişi

4982 Sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu gereğince istediğim bilgi veya belgeler aşağıda belirtilmiştir. Gereğini arz ederim.


T.C. Kimlik No (*)

:     


Ad Soyad (*)

:     


E-Posta (*)

:     


Telefon (*)

:     


Faks (*)

:     


Geri Dönüş Tercihiniz

:    


Adres (*)

:     



İstenilen Bilgi / Belge (*)

:     


(*) Zorunlu alanların doldurulması gerekmektedir.

    Temaş Gıda

    2009 yılında İstanbul’da kuruldu. 2010-2012 döneminde satış gelirlerini %384 arttırdı. Şirket, 1025 kişiye istihdam olanağı sağladı.

     

    Rekabet avantajlarını iyi kullanarak hammadde kalitesi ve müşteri memnuniyetinden ödün vermeden hareket eden TEMA, strateji ve hareket planlarını gelişime açık alanlara göre şekillendirerek başarıyı yakalamıştır. Temaş Gıda, tüketici tercihlerindeki değişimlere hızla uyum sağlayabilen ve bunu lehine kullanabilen bir firmadır. Rekabeti iyi tanımak ve analiz etmek, Temaş’ın vazgeçilmez başarı prensiplerindendir. Temaş için rekabet ederken hammadde kalitesinden ve müşterilerin hassasiyetlerinden feragat edilmemesi çok önemlidir. Müşteri karar verirken önündeki alternatifleri karşılaştırmaktadır. Bu nedenle, rakiplerin ürün ve hizmet önerilerinin ne olduğundan, müşterinin önüne ne koyduklarına kadar iyice analiz edilmesi ve bu durumun firmanın lehine rekabet avantajları yaratması, Temaş’nın diğer olmazsa olmazları arasındadır. Temaş şirket içi yetkinliklerini iyi bilerek gelişime  açık alanlara yatırım yapmaktadır.

     

     

     

    Ekonomik, teknolojik, sosyal, kültürel, çevresel, politik ve doğal ortamların müşteriler, rekabet ve firma üzerindeki etkilerini inceleyerek, strateji ve hareket planlarını buralardaki gelişmelere göre şekillendirmek, olası tehditlerden korumanın yanı sıra, fırsatlardan da faydalanmayı sağlamaktadır Bu izlemeleri ve analizleri etkin yapabilmek için pazar araştırma hizmetlerinden faydalanılması gerekmektedir. Tüm bu süreçte etkin bir pazarlama planı hazırlanması esastır. Temaş için kurulduğundan bu yana en önemli pazarlama ürettiği üründür ve bu anlayış firma için temel prensip olmaya devam edecektir.

     

    CEO Adem Temiz

     

    12 Mayıs 1962 tarihinde Artvin’e bağlı Yusufeli ilçesinde dünyaya gelmiştir. İlk, orta ve lise eğitimini Rize’de tamamlamıştır. 1984-1989 yılları arasında Artvin Yatılı Bölge Okulu’nda aşçı olarak çalışmıştır. 1989 yılında İstanbul’da o dönemin en büyük tekstil firması olan hayat üniversitesi diye de adlandırdığı Örsa Holding’in mutfağında, mutfak şefi olarak göreve başlamıştır. 1994 yılında firma mutfağının özelleştirilmesiyle Adem Temiz catering sektörüne Tem-aş Mutfak adı altında adım atmıştır. Temiz 1999 yılında Güngören’deki  Hayat Yemek firmasını devir alarak Örsa Holding bünyesinden ayrılıp yeni bir açılım yapmıştır. 2004 yılında Bayrampaşa’daki üretim tesisine taşınmış ve artan talepler doğrultusunda 2009 yılında 5000 m2’lik modern üretim tesisinde üretime başlamıştır. Aynı yıl Ağrı’nın köklü ailelerinden döviz ve inşaat alanında faaliyet gösteren arkadaşı Ali Haydar Kaya ve Rize deki okul yıllarından arkadaşı olan Hasan Sarı ile ortaklık yaparak bugünkü şirket yapısını oluşturmuştur. 

  • USD5.4357
  • EURO6.1513
  • STERLIN7.0145
  • ISV. FRANK5.4167
Güncelleme: 15.11.2018 15:30
E-Dergi

E-DERGİ
Eylül - Ekim 2018

İstek, öneri, memnuniyet ve şikayetlerinizi belirtiniz.
   
       
Görüş ve düşünceleriniz bizim için önemlidir.
Yeni web sitemizi begendiniz mi?



İstanbul Ticaret Borsası
TOBB