Page 49 - Sayı-43 Ocak Şubat 2020
P. 49
İSTİB HABER
İSTİB AKADEMİ’DE DÖRT ÖNEMLİ EĞİTİM
İSTİB Akademi bünyesinde üyelere verilen talarda görevlendirilen personelin yönetimi olduğu gibi Türkiye’de her geçen gün artı-
eğitimler, düzenli olarak devam ediyor. konusunda detaylı bilgi verildi. yor. E-ticaret sisteminin, tanıtımdan kargo
daha önce katılımcılardan gelen talep üze- dr. Hakan Aslan tarafından verilen “İşlet- sürecine kadar detaylı olarak ele alındığı
rine 6 aylık süreye yayılan İSTİB Akademi’de melerde Yenilikçilik ve Rekabet” eğitiminde programda, sektör örnekleri ve uygulama-
bu kez “Yöneticiler İçin Stratejik İnsan Kay- ise işletmelerde yenilenme, bilgi yönetimi- ları detaylı bir şekilde verildi.
nakları Yönetimi”, “İşletmelerde Yenilikçilik nin rekabetçilikteki rolü, personel geliştir- “Stratejik Pazarlama ve Müşteri Odaklı-
ve Rekabet”, “e-Ticaret uygulamaları” ve me, bilgi geliştirme ve personel özellikleri- lık” eğitimi, TOBB ETÜ Sürekli Eğitim Araş-
“Stratejik Pazarlama ve Müşteri Odaklılık” nin rekabet üzerindeki etkileri ile rekabet tırma ve uygulama Merkezi Eğitmeni Ece
eğitimleri verildi. koşullarına uyum süreçleri irdelendi. Yılmaz Kozlu tarafından verildi. Eğitimde
Ersan Ertürk tarafından verilen “e-Ticaret pazarlama segmentlerini ve hedeflerini
dÖRT EğİTİMCİ dÖRT SEMİNER
uygulamaları” eğitiminde, e-ticaret sitele- belirlemek, sınıflandırmak, pazarlama araş-
Sinan Bayraktar tarafından verilen “Yöneti- rinin nasıl yönetildiği, hangi alanlarda neye tırması tekniklerinin kullanılmasını gös-
ciler İçin Stratejik İnsan Kaynakları Yöneti- ihtiyaç olduğu, uzmanlaşmaya giden yolda termek, müşterileri daha yakından tanıyıp
mi” eğitiminde, yöneticilerin stratejik insan hangi bilgi ve becerilerin elde edilmesi ge- değer yaratmayı sağlamak, SWOT analizi ve
kaynakları yönetiminin iş hayatındaki yeri- rektiği ele alındı. çalışma hayatımıza büyük pazarlama hedefleri oluşturmak, pazarlama
ne ve önemine vurgu yapıldı. Stratejik nok- kolaylıklar sağlayan e-ticaret tüm dünyada karmasının unsurlarını tanımlamak, çalışan
bir pazarlama planının bileşenlerini oluş-
turma konuları hakkında katılımcılara bilgi
verildi
İNşA AMACıNA uYGuN KullANılıYOR
Bir zamanlar Hamidiye Medresesi olarak
hizmet veren İstanbul Ticaret Borsası Meclis
Salonunda, ilk kuruluş amacına uygun şe-
kilde gerçekleşen eğitim çalışmaları, katı-
lımcılar tarafından büyük bir memnuniyetle
karşılandı. Eğitim sonrasında konuşan katı-
lımcılar, işletmelerini modern ve verimli bir
yaklaşımla yönetebilmek adına eğitimler-
den istifade ettiklerini dile getirdiler.
Ocak-Şubat 2020 47