Page 22 - borsaaktuel-70-k
P. 22

22                         GÜNCEL         HAKAN KOPUZ




           Alfa Kuşağı
           tabiri, tamamı
           21. yüzyılda

           doğan 8 ila 15
           yaşındaki grup
           için kullanılıyor.



                                  Geçmişten günümüze kuşaklar


                                ÇOK ÇEŞİTLİ MENÜ SEÇENEKLERİ              tap eden menüler burada ön plana çıkıyor. Diğer
                                                                          taraftan;  ebeveynler  yemek  yerken  veya  alışveriş
                                Alfa Kuşağı aynı zamanda kişiselleştirmenin bir nevi   yaparken Alfaların eğlenmesi için çeşitli aktiviteler
                                norm haline geldiği bir dünyada büyüyor. Tıpkı Z   sağlayan mekânlar daha fazla tercih ediliyor.
                                Kuşağında olduğu gibi kendilerini özel hissetmek
                                istiyorlar. Bunu da hem alışveriş deneyimlerinde   SOSYAL MEDYAYI AKTİF KULLANIYOR MUSUNUZ?
                                hem de yemek seçimlerinde deneyimlemekten keyif
                                alıyorlar.  Yiyecek ve içecek endüstrisindeyseniz, on-  Alfa Kuşağı, teknoloji odaklı deneyimler ve kişisel-
                                ların farklı beslenme ihtiyaçlarına ve tercihlerine hi-  leştirme beklentilerinin yanı sıra, sosyal medyanın
                                tap eden çok çeşitli menü seçenekleri sunmalısınız.  da hayatlarında önemli bir rol oynadığı bir dünyada
                                Vejetaryen, vegan, glütensiz ve alerji dostu menüler  büyüyor. Hâlihazırda Instagram, TikTok ve YouTu-
                                ile aperatif paketli atıştırmalıklar ilgilerini fazlaca çe-  be gibi çeşitli sosyal medya platformlarında aktifler.
                                kiyor.                                    Restoranları araştırmak  ve rezervasyon yaptırmak
                                                                          için sosyal medyaya güveniyorlar ve işletmelerin sos-
                                AİLE DOSTU DENEYİMLER SUNUYOR MUSUNUZ?    yal medyada güçlü bir varlığa sahip olmasını bek-

                                Alfa Kuşağı, Y Kuşağının çocukları olduğu için aynı  liyorlar. Deneyimleri sonrasında kaliteli fotoğrafları
                                zamanda ailenin birinci öncelik olduğu bir dünya-  ve videoları paylaşmayı, müşteri geri bildirimlerine
                                da büyüyor. Ebeveynler, çocuklarının ihtiyaçlarını  ve değerlendirmelerine yanıt vermeyi ihmal etmi-
                                karşılayan aile dostu deneyimler arıyorlar. Örneğin;  yorlar. Bu noktada işletmeler; Instagram’da paylaşı-
                                daha küçük porsiyon seçenekleri gibi çocuklara hi-  labilir deneyimler sunmayı düşünmelidir.








           Alfa Kuşağı,
           restoranları
           araştırmak ve
           rezervasyon
           yaptırmak için
           sosyal medyaya
           güveniyor ve

           işletmelerin
           sosyal medyada
           güçlü bir varlığa
           sahip olmasını
           bekliyor.
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27