Page 54 - Sayı-57 Mayıs - Haziran 2022
P. 54

52
                52                       ARAŞTIRMA       AHMET YİRMİBEŞOĞLU































































                                     ŞİRKETLERDE TEKNOLOJİK




                                     ALTYAPI VE E-TİCARET





                                     Yavaşlayan  ekonomik  faaliyetin  ortasında,  E-Ticaret’e direnen bir kesim olsa da toptan gıda
                                     COVID-19 e-ticarette bir artışa neden oldu ve   dağıtım işi hızla değişiyor. Yurtdışında yapılan bir
                                     dijital dönüşümü hızlandırdı. Son rakamlar 2021’de   araştırmaya göre;  Toptan gıda alıcılarının %74’ü
                                     tahmini 4,9 milyar insanın veya dünya nüfusunun   alışverişlerini internetten araştırıyor ve %93’ü inter-
                                     kabaca %63’ünün internet kullandığını gösteriyor.   netten sipariş vermek istiyor. İleriye dönük başarılı
                                     Bu, 2019’dan bu yana neredeyse %17’lik bir artışı   olmak isteyen şirketler, işletmelerinin bu değişik-
                                     gösteriyor ve bu oran her sene yukarı yönlü hareket   liklere uyum sağlaması için gerekli önlemleri alarak
                                     ediyor.                                    B2B e-ticaret platformunda yerlerini alıyorlar.
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59